Skip to content

The New Math…

And on a related note: 1 boss x 35 hrs per week + 217 post it notes = a royal pain in the ass

Advertisements
23 Comments leave one →
  1. Hmmm, he may be an idiot, but I wouldn’t mind a deal like that. I could work for an hour and 15 minutes a day by eating lunch and having breaks.

    COUNT me in!

  2. Awesome blog! its nice to read some light humor for a change 🙂

  3. When he asks you why you aren’t working and eating your food, then going home instead, show him the post-it. Gosh what I wouldn’t give to have a boss like that- ENDLESS ENTERTAINMENT! To a small extent I envy you.

  4. Whoa!! Fabulous work days you have- few cups of coffee and a sandwich and you are done! LOL… no, seriously funny blog- love it!!

  5. You should work through lunch and the two 15minute breaks on Mondays, Tuesdays and Wednesdays, and then just not pitch up on Thursdays and Fridays.

  6. I just read all your notes, most of them out loud to my husband as well (when I could actually speak), and have tears streaming down my face! Thanks for a much-needed laugh, and congrats on making FP!

  7. LMAO!!! You have officially made my day!! And I thought the things my boss comes up with were ridiculous!! I needed a good laugh! 🙂

  8. Kids, that’s not how you do math.
    🙂
    So funny!

  9. The joys of being a boss!

  10. haha nice…now i have to say im addicted..i want to see all the sticky notes from the boss.

  11. razzlemonster permalink

    Love your blog… really funny!

  12. This is great! I read all of your posts…I wish you had more!

  13. A 45-minute lunch? Are you hiring?

  14. Wow, how does one even respond to this?

  15. I wish my work day was an hour and a quarter long! C-C xx

  16. livininsanity permalink

    I held a job where we had a daily pool that involved guessing how late our manager would arrive to work that day.

  17. fionaqiqi permalink

    i like this post blog, lol.

  18. But it all adds up to immeasurable mirth!

  19. naturallyglee permalink

    hilarious! totally funny! 🙂

  20. nothuffington permalink

    Can’t believe I haven’t seen your blog before!!!!!
    Great stuff.

  21. Is he a teacher of “Common Core” math? Sounds legit.

  22. This is an awesome blog. Everything rings true!!!! Excellent!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: